Πολιτική αλλαγών - Ακυρώσεων

Σκοπός μας είναι να μείνετε απολύτως ικανοποιημένοι από τα προϊόντα μας, τόσο ως προς την ποιότητά τους όσο και από τις πραγματικά ανταγωνιστικές μας τιμές. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που θα παραλάβετε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με άλλα προϊόντα -σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε- ή επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το πακέτο και θα διαπιστώσουμε την αρτιότητα των αγαθών.

Απαράβατοι κανόνες για την επιστροφή προϊόντων είναι:

  • Δεν έχετε χρησιμοποιήσει τα προϊόντα.
  • Δεν έχετε πλύνει τα προϊόντα.
  • Δεν έχετε αλλοιώσει την αρχική κατάσταση των προϊόντων.
  • Η συσκευασία παραμένει σε άριστη κατάσταση, όπως και τα ταμπελάκια επάνω στο κάθε προϊόν.
  • Προϊόντα όπως σεντόνια, παπλωματοθήκες και καλύμματα στρώματος δεν έχουν βγει από τη συσκευασία τους και έχουν επανατοποθετηθεί.
  • Δεν έχει εκδοθεί τιμολόγιο πώλησης για την αγορά σας, παρά μόνο απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε παραγγελίες για τις οποίες έχει εκδοθεί τιμολόγιο δεν γίνεται αλλαγή ή επιστροφή, καθώς ο αγοραστής δεν είναι καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

Λάθος σχέδιο/χρώμα/διάσταση: Στη περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται εμφανισιακά στην φωτογραφία που είδατε στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να μας ζητήσετε να σας το αλλάξουμε με αυτό που έχετε πραγματικά παραγγείλει. Σ’ αυτή την περίπτωση η αλλαγή γίνεται με το προϊόν πλήρως συσκευασμένο, όπως ακριβώς το παραλάβατε.

Ελαττωματικό προϊόν. Μόλις παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλετε και αφού βεβαιωθείτε ότι είναι το σχέδιο και το χρώμα που θέλατε παρακαλούμε να κάνετε το εξής:

  • Αποσυσκευάστε το (προσπαθήστε, όσο γίνεται, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία).
  • Ελέγξτε το διεξοδικά για πιθανά ελαττώματα.
  • Αν διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα, ξαναδιπλώστε τα όσο καλύτερα μπορείτε και τοποθετήστε τα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην συσκευασία τους.
  • Γνωστοποιήστε στο κατάστημά μας το ελάττωμα εντός 3 ημερών και θα σας κρατήσουμε ενήμερους για την επιστροφή ή αλλαγή του.

Επιστροφή σημαίνει ολόκληρο το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και αντικατάστασή του με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, με παραγγελία που θα γίνει είτε μέσα από το site, είτε τηλεφωνικά. Η μεταφορά του ελαττωματικού/λάθους προϊόντος από τον πελάτη στην εταιρεία γίνεται με όποιον τρόπο επιλέξει το κατάστημα και η χρέωση βαρύνει το κατάστημα. Εάν αποστείλουμε λάθος προϊόν, οφείλουμε να σας στείλουμε εκ νέου το σωστό. Εάν αποστείλουμε ελαττωματικό προϊόν, οφείλουμε να αντικαταστήσουμε με ένα νέο ίδιο προϊόν. Εάν προχωρήσετε αυθαίρετα σε επιστροφή του είτε με την συνεργαζόμενη με το κατάστημα courier, είτε με δικό σας φορέα, η παραλαβή του δέματος δεν θα γίνεται δεκτή από εμάς και το δέμα θα επιστρέφει στον αποστολέα του, ο οποίος θα επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς. Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εδώ.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης-τιμολόγιο, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Το κόστος αλλαγής είναι 10,00€ και θα προστεθεί στην οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη νέα αποστολή. Η όποια οικονομική διαφορά προκύψει εξοφλείται αποκλειστικά μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας. Περιλαμβάνει την επιστροφή του αντικειμένου στο κατάστημά μας και το κόστος επαναποστολής. Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα αναλάβετε να επιστρέψετε το δέμα με δική σας χρέωση στο κατάστημά μας. Επιστρεφόμενο ποσό θεωρείται το κόστος των προϊόντων της παραγγελία σας και όχι τα έξοδα μεταφοράς ή αντικαταβολής που πιθανόν να είχατε χρεωθεί κατά την αγορά σας. Εάν κατά την αγορά σας, σας προσφέρθηκαν δωρεάν μεταφορικά κατά την αποστολή, από το επιστρεφόμενο ποσό θα αφαιρεθούν 5€ κόστος αποστολής. Το ανάλογο ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος από το κατάστημα.

Στη κατηγορία στρώματα-μαξιλάρια-έπιπλα δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές λόγω λάθους διαστάσεων που δόθηκαν εκ΄μέρους του πελάτη. Δεκτές δεν γίνονται αλλαγές σε είδη ξενοδοχειακού εξοπλισμού και σε προϊόντα που κατασκευάστηκαν κατόπιν παραγγελίας και αναφέρονται σε συγκεκριμένες διαστάσεις (στρώματα, καλύμματα, τελάρα, έπιπλα). Δεκτές δεν γίνονται επίσης αλλαγές σε είδη βρεφανάπτυξης που έχουν αποσυσκευαστεί ή χρησιμοποιηθεί για εύλογους λόγους υγιεινής.

Δεκτές γίνονται οι επιστροφές στα μαξιλάρια, εντός 5 ημερών, σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή υπαναχώρησης και εφόσον δεν έχουν χρησιμοποιηθεί (για ευνόητους λόγους υγιεινής). Κάθε μαξιλάρι διατίθεται σε ειδική σφραγισμένη συσκευασία, η οποία εάν παραβιαστεί, η αλλαγή δεν γίνεται δεκτή.

Σε περίπτωση που για δικούς σας προσωπικούς λόγους θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία προϊόντος που είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας μέσω του καταστήματος, η προκαταβολή χάνεται και δεν επιστρέφεται. Η έννοια της ακύρωσης υφίσταται για παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί ή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής-voucher. Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές στα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας, καθώς η παραγγελία-εισαγωγή-κατασκευή τους είναι αποτέλεσμα δική σας επιθυμίας!

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας η οποία έχει εξοφληθεί στο κατάστημα, το κατάστημα υποχρεούται να πιστώσει το επιστρεφόμενο ποσό εντός 14 ημέρων στον αγοραστή.

Διαδικασία επιστροφής:

  1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  2. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε παραπάνω και τοποθετήστε το στο πακέτο.
  3. Συσκευάστε τα προϊόντα για να προστατευτούν κατά την επιστροφή τους.
  4. Αναμένετε βάσει δικής μας καθοδήγησης τον φορέα που θα παραλάβει το δέμα σας.